maandag 16 juli 2012

Werken in Badpak

 Voordat u nu naar kantoor vertrekt om daar in badpak -vanwege de hittegolf- uw arbeid te verrichten, nog even een uitstapje in gezelschap van al het kantoorpersoneel naar het zwembad....en dan koffers pakken, er even tussenuit!